PR strategie

PR strategie je určitým návodem, jak vás představit na trhu a vybudovat pozitivní povědomí o vaší značce v souladu s firemními cíli. Aby to bylo možné, je potřeba se společně shodnout na cílech komunikace - jak chcete být na trhu vnímáni.

Z vlastní zkušenosti vím, že navržená strategie je realizovaná jen tehdy, je-li s ní zákazník opravdu vnitřně ztotožněn. Je to živý dokument, který je možné upravovat v průběhu času dle aktuálních potřeb. Jak vám tedy mohu pomoci? Na základě vašich vstupů:

  • nastavím realistické cíle komunikace
  • nadefinuji vhodné cílové skupiny, včetně všech relevantních médií
  • identifikuji aktuální témata
  • připravím klíčová sdělení
  • navrhnu možné nástroje a kanály komunikace
  • doplním zajímavým nápadem již běžící kampaň

Ačkoliv PR strategie je strategií sama o sobě, není možné při její tvorbě zapomenout, že se jedná pouze o součást celkové strategie společnosti. Navíc pokud se neuvede v život a nenajde podporu u vedení firmy i případných expertů, kteří by ji měli reprezentovat, je jen obyčejným cárem papíru. Je tedy nadmíru důležité systematicky odřídit celý proces komunikace s definovanými cílovými skupinami.

Vzkvétání malé Paříže. Mladý šéf botanické zahrady chce povznést region Krušnohoří

Rozhovor s Petrem Šílou, progresivním ředitelem Botanické zahrady v Teplicích o aktivitách, které do tohoto místa přinesl, ale i plánech na další rozvoj zahrady, Sudet nebo o možném vzniku CHKO Krušné hory.

26/11/22 více

Peter Morávek, Softec: Svět se zmenšil do obrazovky mobilu

Rozhovor s Petrem Morávkem, výkonným ředitelem SW společnosti Softec, ve kterém hovoří o změnách, jímž čelí globální, ale i slovenský byznys z pozice zabezpečení požadavků klient, získávání a udržování si kvalitních zaměstnanců, ale i strategie firmy.

06/10/22 více