Komunikační audit

Aktivita, u které je potřeba vždy začít, máte-li v úmyslu systematicky pracovat s veřejností. Pomůže vám jasně určit, ve kterých oblastech externí a interní komunikace máte rezervy. Zpracování komplexního auditu vám poskytne hodnověrná data o efektivitě vaší komunikace s klíčovými cílovými skupinami. Doporučuji ho provést jak na začátku naší spolupráce, tak i po určitém období (ideálně roce), aby bylo možné vyhodnotit správnost zvolených nástrojů a plnění cílů. Jak mohu pomoci?

  • krok za krokem projdu s kompetentními osobami všechny typy komunikací, které Vaše společnost využívá (PR strategie, vztahy s médii, prezentační materiály, webová stránka, intranet, interní časopisy, konference, akce pro klienty, krizové situace, apod.)
  • zjistím, které části fungují, jak často se používají, kdo komu co reportuje, nastavení procesů, apod.
  • získám tak přehled o toku informací ve vaší společnosti a účinnosti používaných komunikačních nástrojů a kanálů
  • navrhnu taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace (např. systém monitorování, reportingu, vzdělávání a tréninku v oblasti komunikace)

Vzkvétání malé Paříže. Mladý šéf botanické zahrady chce povznést region Krušnohoří

Rozhovor s Petrem Šílou, progresivním ředitelem Botanické zahrady v Teplicích o aktivitách, které do tohoto místa přinesl, ale i plánech na další rozvoj zahrady, Sudet nebo o možném vzniku CHKO Krušné hory.

26/11/22 více

Peter Morávek, Softec: Svět se zmenšil do obrazovky mobilu

Rozhovor s Petrem Morávkem, výkonným ředitelem SW společnosti Softec, ve kterém hovoří o změnách, jímž čelí globální, ale i slovenský byznys z pozice zabezpečení požadavků klient, získávání a udržování si kvalitních zaměstnanců, ale i strategie firmy.

06/10/22 více