Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Vzkvétání malé Paříže. Mladý šéf botanické zahrady chce povznést region Krušnohoří

Rozhovor s Petrem Šílou, progresivním ředitelem Botanické zahrady v Teplicích o aktivitách, které do tohoto místa přinesl, ale i plánech na další rozvoj zahrady, Sudet nebo o možném vzniku CHKO Krušné hory.

26/11/22 více

Peter Morávek, Softec: Svět se zmenšil do obrazovky mobilu

Rozhovor s Petrem Morávkem, výkonným ředitelem SW společnosti Softec, ve kterém hovoří o změnách, jímž čelí globální, ale i slovenský byznys z pozice zabezpečení požadavků klient, získávání a udržování si kvalitních zaměstnanců, ale i strategie firmy.

06/10/22 více