Profilace vhodných expertů

Ze své praxe a poznání prostředí rozličných klientů jsem došel k názoru, že vytipování vhodných kandidátů na komunikaci s médii není jednoduchý úkol. Firmy se často mylně domnívají, že když mají dobrého obchodního ředitele, bude tím pravým, kdo sdělí novinářům, jak se firmě daří hospodářsky. Nebo když někdo relativně dobře přednáší na semináři či odborné konferenci, musí zákonitě obstát i před novináři. To ale většinou neplatí.

Být řečníkem a komunikátorem s médii vyžaduje specifický mix dovedností a charakteristik. Například – schopnost bystře reagovat na změny tématu, které vám není vlastní, přizpůsobení se podmínkám stresu, stručnost a srozumitelnost, trpělivost, takt, apod. S vaší pomocí jsem schopen vybrat ty nejvhodnější reprezentanty, kteří mají mediální potenciál a v této nelehké disciplíně obstojí.

Věřím na sílu tradic, říká šlechtic Děpold Czernin

Rozhovor s Děpoldem Czerninem pro magazín Ego, páteční přílohu Hospodářských novin, o návratu Ježíška do veřejného prostoru, vratnému systému, rodinném podnikání a historii jeho rodu.

14/08/18 více

Lead Ventures: investičně-kapitálová společnost z Maďarska

Dalším novým klientem, který rozšiřuje mé portfolio, je mezinárodní venture kapitálová společnost Lead Ventures, za níž stojí jako jeden z klíčových investorů maďarská strategická firma MOL.

30/07/18 více