Profilace vhodných expertů

Ze své praxe a poznání prostředí rozličných klientů jsem došel k názoru, že vytipování vhodných kandidátů na komunikaci s médii není jednoduchý úkol. Firmy se často mylně domnívají, že když mají dobrého obchodního ředitele, bude tím pravým, kdo sdělí novinářům, jak se firmě daří hospodářsky. Nebo když někdo relativně dobře přednáší na semináři či odborné konferenci, musí zákonitě obstát i před novináři. To ale většinou neplatí.

Být řečníkem a komunikátorem s médii vyžaduje specifický mix dovedností a charakteristik. Například – schopnost bystře reagovat na změny tématu, které vám není vlastní, přizpůsobení se podmínkám stresu, stručnost a srozumitelnost, trpělivost, takt, apod. S vaší pomocí jsem schopen vybrat ty nejvhodnější reprezentanty, kteří mají mediální potenciál a v této nelehké disciplíně obstojí.

Polák: Banky by se měly začít intenzivně zajímat o umělou inteligenci

Rozhovor s Petrem Polákem, Softec, pro zpravodajskou televizi TASR (tablet.tv) o tam, jak umělá inteligence již dnes ovlivňuje firmy, kde se nejčastěji používá a jaké trendy můžeme brzy očekávat.

27/04/18 více

Frankfurt 2018: Z výrobců osvětlení se stávají dodavatelé chytrých systémů

Exkluzivní komentáře Jána Masaryka, Makers, k novinkám, trendům a zajímavým realizacím, které se představily na letošním veletrhu Light + Building v německém Frankfurtu.

07/04/18 více