Profilace vhodných expertů

Ze své praxe a poznání prostředí rozličných klientů jsem došel k názoru, že vytipování vhodných kandidátů na komunikaci s médii není jednoduchý úkol. Firmy se často mylně domnívají, že když mají dobrého obchodního ředitele, bude tím pravým, kdo sdělí novinářům, jak se firmě daří hospodářsky. Nebo když někdo relativně dobře přednáší na semináři či odborné konferenci, musí zákonitě obstát i před novináři. To ale většinou neplatí.

Být řečníkem a komunikátorem s médii vyžaduje specifický mix dovedností a charakteristik. Například – schopnost bystře reagovat na změny tématu, které vám není vlastní, přizpůsobení se podmínkám stresu, stručnost a srozumitelnost, trpělivost, takt, apod. S vaší pomocí jsem schopen vybrat ty nejvhodnější reprezentanty, kteří mají mediální potenciál a v této nelehké disciplíně obstojí.

Slovensko spouští elektrodotace. Zájemci dostanou přes 300 tisíc.

Komentáře Branislava Volčka, šéfa prodeje společnosti Voltia pro střední a východní Evropu, o slovenských dotacích na elektromobily. Zájemci tam dostanou v přepočtu přes 200 tisíc korun. Například vůz Škoda Citygoe iV tak bude možné pořídit za méně než 300 tisíc.

09/12/19 více

Měl rád lidi a znázorňoval je jako nikdo jiný, Alberto Giacometti

Rozhovor s Julia Bailey, kurátorkou jedinečné pražské výstavy o Albertu Giacomettim která dříve působila v Tate Modern. Národní galerie v ní představuje vzácná díla, která se roky restaurovala, anebo jsou natolik křehká, že raději neopustila Paříž, což je i případ slavného "Kráčejícího muže".

31/10/19 více