Profilace vhodných expertů

Ze své praxe a poznání prostředí rozličných klientů jsem došel k názoru, že vytipování vhodných kandidátů na komunikaci s médii není jednoduchý úkol. Firmy se často mylně domnívají, že když mají dobrého obchodního ředitele, bude tím pravým, kdo sdělí novinářům, jak se firmě daří hospodářsky. Nebo když někdo relativně dobře přednáší na semináři či odborné konferenci, musí zákonitě obstát i před novináři. To ale většinou neplatí.

Být řečníkem a komunikátorem s médii vyžaduje specifický mix dovedností a charakteristik. Například – schopnost bystře reagovat na změny tématu, které vám není vlastní, přizpůsobení se podmínkám stresu, stručnost a srozumitelnost, trpělivost, takt, apod. S vaší pomocí jsem schopen vybrat ty nejvhodnější reprezentanty, kteří mají mediální potenciál a v této nelehké disciplíně obstojí.

Marešová: Vyrábí se v rychlosti, na kvalitní design není čas

Rozhovor s Annou Marešovou pro TASR mj. o kvalitě designu a retro vlně. Ve své tvorbě se inspiruje československým designem 60. let, dlouhodobě obdivuje londýnského designéra Jaspera Morrisona.

21/10/18 více

Contee: Chceme i do dalších českých měst

Exkluzivní rozhovor pro Forbes Česko s Caen Contee, spoluzakladatelem globálního startupu Lime, ani ne dva roky staré společnosti s hodnotou přes jednu miliardu dolarů, který má nyní na starosti její expanzi do Evropy.

26/09/18 více