Profilace vhodných expertů

Ze své praxe a poznání prostředí rozličných klientů jsem došel k názoru, že vytipování vhodných kandidátů na komunikaci s médii není jednoduchý úkol. Firmy se často mylně domnívají, že když mají dobrého obchodního ředitele, bude tím pravým, kdo sdělí novinářům, jak se firmě daří hospodářsky. Nebo když někdo relativně dobře přednáší na semináři či odborné konferenci, musí zákonitě obstát i před novináři. To ale většinou neplatí.

Být řečníkem a komunikátorem s médii vyžaduje specifický mix dovedností a charakteristik. Například – schopnost bystře reagovat na změny tématu, které vám není vlastní, přizpůsobení se podmínkám stresu, stručnost a srozumitelnost, trpělivost, takt, apod. S vaší pomocí jsem schopen vybrat ty nejvhodnější reprezentanty, kteří mají mediální potenciál a v této nelehké disciplíně obstojí.

„Otočte pacienta.“ Lékařům a sestrám jdou na pomoc „ajťáci“

Rozhovor s Tomášem Mátlem, zakladatelem Colours of Data, pro SeznamZpravy.cz o datově řízených nemocnicích v Česku (příklad Fakultní nemocnice Bulovka). Díky nim se má zefektivnit provoz a zlepšit poskytovaná péče.

06/02/22 více

Český startup Mongata přichází s online platformou Talk2amy

Profilový článek pro technologický portál czechcrunch.cz s komentáři Martina Rückera, spoluzakladatele platformy Talk2amy, která propojuje AI s psychologií osobnosti a dokáže predikovat emoční reakce, analyzovat týmy.

24/01/22 více