Mediální trénink

Mluvit s médii nebo na konferenci se zdá být snadné, ale máte-li předat klíčové sdělení rychle a přitom jasně, může to být pro vás obtížné. Proto klientům doporučuji mediální trénink, jehož smyslem je připravit daného experta nebo zástupce společnosti nejen na osobní setkání s novinářem, ale také na vystoupení v audiovizuálních médiích nebo na konferenci.

Dozvíte se nejen základní informace o principech fungování médií (proč v nich být, jak se tam udržet, co novináři chtějí, základní formy komunikace), ale hlavně osvědčené tipy, jak zvládnout rozhovor v rádiu, televizi, nebo po telefonu. Zaměřuji se na práci s hlasem, mimiku, gestikulaci, řeč těla. Kromě toho s Vámi projdu rizika, která na vás při komunikaci s novináři číhají, a ukážu vám, jak je zvládat.

Trénink nespočívá jen v poradenství, ale zejména v simulaci reálných situací, kterým můžete při setkání s novináři čelit. Například:

  • rozhovor na kameru
  • křížový dialog
  • telefonický vstup do vysílání
  • tisková konference
  • panelová diskuze, apod.

Novináři jsou v tom, co dělají, zkušení a dokáží určitým vedením rozhovoru získat informaci, kterou sami nechcete sdělit. Pojďme se na to společně připravit, abyste získali dostatečný nadhled i ve vypjatých situacích.

Součástí mediálního tréninku je také kamerová zkouška. Celý trénink zakončuji vyhodnocením a doporučením, jak si udržet získané zkušenosti. Po něm by měl klient odcházet s tím, že je schopen v médiích úspěšně odprezentovat sebe i aktuální téma, na které se připravoval. Mediální trénink je možné absolvovat i jako skupina. Dle mých zkušeností doporučuji, aby počet účastníků školení nepřesáhl tři.

V Googlu ji nenajdete, přitom podobu Ježíška zná třetina světa.

Profilový článek o Děpoldu Czerninovi a jeho aktivitách týkajících se návratu Ježíška do veřejného prostoru pro týdeník Ekonom. Jeho spolek pomáhá vratnými obaly kultivovat prostředí adventních trhů.

16/12/17 více

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více