Mediální trénink

Mluvit s médii nebo na konferenci se zdá být snadné, ale máte-li předat klíčové sdělení rychle a přitom jasně, může to být pro vás obtížné. Proto klientům doporučuji mediální trénink, jehož smyslem je připravit daného experta nebo zástupce společnosti nejen na osobní setkání s novinářem, ale také na vystoupení v audiovizuálních médiích nebo na konferenci.

Dozvíte se nejen základní informace o principech fungování médií (proč v nich být, jak se tam udržet, co novináři chtějí, základní formy komunikace), ale hlavně osvědčené tipy, jak zvládnout rozhovor v rádiu, televizi, nebo po telefonu. Zaměřuji se na práci s hlasem, mimiku, gestikulaci, řeč těla. Kromě toho s Vámi projdu rizika, která na vás při komunikaci s novináři číhají, a ukážu vám, jak je zvládat.

Trénink nespočívá jen v poradenství, ale zejména v simulaci reálných situací, kterým můžete při setkání s novináři čelit. Například:

  • rozhovor na kameru
  • křížový dialog
  • telefonický vstup do vysílání
  • tisková konference
  • panelová diskuze, apod.

Novináři jsou v tom, co dělají, zkušení a dokáží určitým vedením rozhovoru získat informaci, kterou sami nechcete sdělit. Pojďme se na to společně připravit, abyste získali dostatečný nadhled i ve vypjatých situacích.

Součástí mediálního tréninku je také kamerová zkouška. Celý trénink zakončuji vyhodnocením a doporučením, jak si udržet získané zkušenosti. Po něm by měl klient odcházet s tím, že je schopen v médiích úspěšně odprezentovat sebe i aktuální téma, na které se připravoval. Mediální trénink je možné absolvovat i jako skupina. Dle mých zkušeností doporučuji, aby počet účastníků školení nepřesáhl tři.

Žlebková: Počet volných dnů jsme se rozhodli neomezovat

Komentáře Marcely Žlebkové, ředitelky Péče o tým Direct pojišťovny, pro novinky.cz k neomezenému volnu, které firma spustila 1. září. Testovat ho bude do konce roku, pak se rozhodne, zda ho zařadí do standardních benefitů.

23/09/17 více

Zavadil spojil byznys. Novou zubní pastu nabídne i v obřím hračkářství

Profilový článek o Pavlu Zavadilovi, jež stojí v Česku za značkami Herbadent a Hamleys, nové dětské zubní pastě, kterou plánuje brzy nabídnout v obří prodejně hraček Hamleys na pražských Příkopech.

29/07/17 více