Sociální sítě

Jsou fenoménem dneška, plné příležitostí, ne však nutností, jak je často proklamováno. Pro určitý typ byznysu se třeba vůbec nehodí. Staly se důležitou součástí komunikace řady společností, na druhou stranu je to oblast v mnoha směrech nepřehledná. Může být těžké v ní určit ty správné cílové skupiny a ještě obtížnější vyhodnotit výsledky kampaně. Pro mě je však toto prostředí známé, vím, co v něm funguje a co ne. Pokud se shodneme, že sociální sítě jsou to pravé pro podporu image vaší firmy, pak vám mohu nabídnout tyto služby:

  • vytvoření strategie komunikace sociálních sítí – segmentace, komunikační okruhy, komunikační kanály
  • nastavení pravidel pro komunikaci se sociálními médii
  • vytvoření profilů v sociálních sítích
  • správa těchto profilů (denní báze ve spolupráci s PR oddělením)
  • zajištění monitoringu profilu na sociálních sítích, včetně diskuzí
  • trénink ke zvládnutí sociálních sítí

Sociální sítě, komunitní svět, digitální evoluce, sociální web, propojení komunikace s byznys strategií – všechny tyto aspekty budou podle předpovědí patřit k výzvám 21. století v oblasti firemní komunikaci. Buďte na ně připraveni!

V Googlu ji nenajdete, přitom podobu Ježíška zná třetina světa.

Profilový článek o Děpoldu Czerninovi a jeho aktivitách týkajících se návratu Ježíška do veřejného prostoru pro týdeník Ekonom. Jeho spolek pomáhá vratnými obaly kultivovat prostředí adventních trhů.

16/12/17 více

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více