Sociální sítě

Jsou fenoménem dneška, plné příležitostí, ne však nutností, jak je často proklamováno. Pro určitý typ byznysu se třeba vůbec nehodí. Staly se důležitou součástí komunikace řady společností, na druhou stranu je to oblast v mnoha směrech nepřehledná. Může být těžké v ní určit ty správné cílové skupiny a ještě obtížnější vyhodnotit výsledky kampaně. Pro mě je však toto prostředí známé, vím, co v něm funguje a co ne. Pokud se shodneme, že sociální sítě jsou to pravé pro podporu image vaší firmy, pak vám mohu nabídnout tyto služby:

  • vytvoření strategie komunikace sociálních sítí – segmentace, komunikační okruhy, komunikační kanály
  • nastavení pravidel pro komunikaci se sociálními médii
  • vytvoření profilů v sociálních sítích
  • správa těchto profilů (denní báze ve spolupráci s PR oddělením)
  • zajištění monitoringu profilu na sociálních sítích, včetně diskuzí
  • trénink ke zvládnutí sociálních sítí

Sociální sítě, komunitní svět, digitální evoluce, sociální web, propojení komunikace s byznys strategií – všechny tyto aspekty budou podle předpovědí patřit k výzvám 21. století v oblasti firemní komunikaci. Buďte na ně připraveni!

Polák: Banky by se měly začít intenzivně zajímat o umělou inteligenci

Rozhovor s Petrem Polákem, Softec, pro zpravodajskou televizi TASR (tablet.tv) o tam, jak umělá inteligence již dnes ovlivňuje firmy, kde se nejčastěji používá a jaké trendy můžeme brzy očekávat.

27/04/18 více

Frankfurt 2018: Z výrobců osvětlení se stávají dodavatelé chytrých systémů

Exkluzivní komentáře Jána Masaryka, Makers, k novinkám, trendům a zajímavým realizacím, které se představily na letošním veletrhu Light + Building v německém Frankfurtu.

07/04/18 více