Sociální sítě

Jsou fenoménem dneška, plné příležitostí, ne však nutností, jak je často proklamováno. Pro určitý typ byznysu se třeba vůbec nehodí. Staly se důležitou součástí komunikace řady společností, na druhou stranu je to oblast v mnoha směrech nepřehledná. Může být těžké v ní určit ty správné cílové skupiny a ještě obtížnější vyhodnotit výsledky kampaně. Pro mě je však toto prostředí známé, vím, co v něm funguje a co ne. Pokud se shodneme, že sociální sítě jsou to pravé pro podporu image vaší firmy, pak vám mohu nabídnout tyto služby:

  • vytvoření strategie komunikace sociálních sítí – segmentace, komunikační okruhy, komunikační kanály
  • nastavení pravidel pro komunikaci se sociálními médii
  • vytvoření profilů v sociálních sítích
  • správa těchto profilů (denní báze ve spolupráci s PR oddělením)
  • zajištění monitoringu profilu na sociálních sítích, včetně diskuzí
  • trénink ke zvládnutí sociálních sítí

Sociální sítě, komunitní svět, digitální evoluce, sociální web, propojení komunikace s byznys strategií – všechny tyto aspekty budou podle předpovědí patřit k výzvám 21. století v oblasti firemní komunikaci. Buďte na ně připraveni!

Měl rád lidi a znázorňoval je jako nikdo jiný, Alberto Giacometti

Rozhovor s Julia Bailey, kurátorkou jedinečné pražské výstavy o Albertu Giacomettim která dříve působila v Tate Modern. Národní galerie v ní představuje vzácná díla, která se roky restaurovala, anebo jsou natolik křehká, že raději neopustila Paříž, což je i případ slavného "Kráčejícího muže".

31/10/19 více

Impresionismus? To nejsou jen muži, ale také ženy-malířky

Převyprávěný rozhovor s Veronikou Wolf, ředitelkou vnějších vztahů Národní galerie Praha, o výstavě Francouzský impresionismus, na kterou se podařilo zapůjčit díla z prestižního dánského muzea Ordrupgaard. Mezi nimi také několik děl žen-malířek.

30/09/19 více