Komunikace s médii

Služba, o kterou je největší zájem. Jak to udělat, abych se dostal do povědomí těch správných novinářů? Kdy, co, komu říct? A kde hledat zajímavá, aktuální témata? Pomohu vám:

  • najít váš příběh, který bude média zajímat
  • identifikovat aktuální témata a prosadit je do klíčových médií
  • průběžně generovat vhodné mediální příležitosti pro vás nebo vaše experty, které společně vyprofilujeme v přední odborníky na danou problematiku (články, rozhovory, komentáře)
  • s přípravou tiskových zpráv a tematických článků, na které ve firmách většinou nebývá čas (stačí se jen dohodnout na klíčových sděleních, kterým bude rozumět vaše cílové publikum)
  • přípravou akce pro novináře (press briefing, press trip, tisková konference, zahájení výstavy atd.)
  • v případě potřeby jsem schopen vás nahradit před kamerou a stát se vaším mediálním zástupcem
  • a také zajistit monitoring médií, možnost vlastního blogu na ihned.cz, zajímavé řečnické příležitosti, nebo osobnostní PR (C-level)

Forbes fuck-up: Poučení za 30 milionů korun

Článek Pavla Řeháka, generálního ředitele Direct pojišťovny, o tom, že ani malý kompromis se při výběru manažera nevyplatí. Může totiž stát velké peníze.

24/05/17 více

Tvrdý Brexit by byl pro britské firmy katastrofou, tvrdí Steer, Gleeds

V rozhovoru v rámci multimediálního projektu TASR Osobnosti: tváře, myšlenky to řekl Richard Steer, celosvětový šéf britské stavebně-konzultační společnosti Gleeds.

22/05/17 více