Komunikace s médii

Služba, o kterou je největší zájem. Jak to udělat, abych se dostal do povědomí těch správných novinářů? Kdy, co, komu říct? A kde hledat zajímavá, aktuální témata? Pomohu vám:

  • najít váš příběh, který bude média zajímat
  • identifikovat aktuální témata a prosadit je do klíčových médií
  • průběžně generovat vhodné mediální příležitosti pro vás nebo vaše experty, které společně vyprofilujeme v přední odborníky na danou problematiku (články, rozhovory, komentáře)
  • s přípravou tiskových zpráv a tematických článků, na které ve firmách většinou nebývá čas (stačí se jen dohodnout na klíčových sděleních, kterým bude rozumět vaše cílové publikum)
  • přípravou akce pro novináře (press briefing, press trip, tisková konference, zahájení výstavy atd.)
  • v případě potřeby jsem schopen vás nahradit před kamerou a stát se vaším mediálním zástupcem
  • a také zajistit monitoring médií, možnost vlastního blogu na ihned.cz, zajímavé řečnické příležitosti, nebo osobnostní PR (C-level)

V Googlu ji nenajdete, přitom podobu Ježíška zná třetina světa.

Profilový článek o Děpoldu Czerninovi a jeho aktivitách týkajících se návratu Ježíška do veřejného prostoru pro týdeník Ekonom. Jeho spolek pomáhá vratnými obaly kultivovat prostředí adventních trhů.

16/12/17 více

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více