Komunikace s médii

Služba, o kterou je největší zájem. Jak to udělat, abych se dostal do povědomí těch správných novinářů? Kdy, co, komu říct? A kde hledat zajímavá, aktuální témata? Pomohu vám:

  • najít váš příběh, který bude média zajímat
  • identifikovat aktuální témata a prosadit je do klíčových médií
  • průběžně generovat vhodné mediální příležitosti pro vás nebo vaše experty, které společně vyprofilujeme v přední odborníky na danou problematiku (články, rozhovory, komentáře)
  • s přípravou tiskových zpráv a tematických článků, na které ve firmách většinou nebývá čas (stačí se jen dohodnout na klíčových sděleních, kterým bude rozumět vaše cílové publikum)
  • přípravou akce pro novináře (press briefing, press trip, tisková konference, zahájení výstavy atd.)
  • v případě potřeby jsem schopen vás nahradit před kamerou a stát se vaším mediálním zástupcem
  • a také zajistit monitoring médií, možnost vlastního blogu na ihned.cz, zajímavé řečnické příležitosti, nebo osobnostní PR (C-level)

„Otočte pacienta.“ Lékařům a sestrám jdou na pomoc „ajťáci“

Rozhovor s Tomášem Mátlem, zakladatelem Colours of Data, pro SeznamZpravy.cz o datově řízených nemocnicích v Česku (příklad Fakultní nemocnice Bulovka). Díky nim se má zefektivnit provoz a zlepšit poskytovaná péče.

06/02/22 více

Český startup Mongata přichází s online platformou Talk2amy

Profilový článek pro technologický portál czechcrunch.cz s komentáři Martina Rückera, spoluzakladatele platformy Talk2amy, která propojuje AI s psychologií osobnosti a dokáže predikovat emoční reakce, analyzovat týmy.

24/01/22 více