PR strategie

PR strategie je určitým návodem, jak vás představit na trhu a vybudovat pozitivní povědomí o vaší značce v souladu s firemními cíli. Aby to bylo možné, je potřeba se společně shodnout na cílech komunikace - jak chcete být na trhu vnímáni.

Z vlastní zkušenosti vím, že navržená strategie je realizovaná jen tehdy, je-li s ní zákazník opravdu vnitřně ztotožněn. Je to živý dokument, který je možné upravovat v průběhu času dle aktuálních potřeb. Jak vám tedy mohu pomoci? Na základě vašich vstupů:

  • nastavím realistické cíle komunikace
  • nadefinuji vhodné cílové skupiny, včetně všech relevantních médií
  • identifikuji aktuální témata
  • připravím klíčová sdělení
  • navrhnu možné nástroje a kanály komunikace
  • doplním zajímavým nápadem již běžící kampaň

Ačkoliv PR strategie je strategií sama o sobě, není možné při její tvorbě zapomenout, že se jedná pouze o součást celkové strategie společnosti. Navíc pokud se neuvede v život a nenajde podporu u vedení firmy i případných expertů, kteří by ji měli reprezentovat, je jen obyčejným cárem papíru. Je tedy nadmíru důležité systematicky odřídit celý proces komunikace s definovanými cílovými skupinami.

„Otočte pacienta.“ Lékařům a sestrám jdou na pomoc „ajťáci“

Rozhovor s Tomášem Mátlem, zakladatelem Colours of Data, pro SeznamZpravy.cz o datově řízených nemocnicích v Česku (příklad Fakultní nemocnice Bulovka). Díky nim se má zefektivnit provoz a zlepšit poskytovaná péče.

06/02/22 více

Český startup Mongata přichází s online platformou Talk2amy

Profilový článek pro technologický portál czechcrunch.cz s komentáři Martina Rückera, spoluzakladatele platformy Talk2amy, která propojuje AI s psychologií osobnosti a dokáže predikovat emoční reakce, analyzovat týmy.

24/01/22 více