PR strategie

PR strategie je určitým návodem, jak vás představit na trhu a vybudovat pozitivní povědomí o vaší značce v souladu s firemními cíli. Aby to bylo možné, je potřeba se společně shodnout na cílech komunikace - jak chcete být na trhu vnímáni.

Z vlastní zkušenosti vím, že navržená strategie je realizovaná jen tehdy, je-li s ní zákazník opravdu vnitřně ztotožněn. Je to živý dokument, který je možné upravovat v průběhu času dle aktuálních potřeb. Jak vám tedy mohu pomoci? Na základě vašich vstupů:

  • nastavím realistické cíle komunikace
  • nadefinuji vhodné cílové skupiny, včetně všech relevantních médií
  • identifikuji aktuální témata
  • připravím klíčová sdělení
  • navrhnu možné nástroje a kanály komunikace
  • doplním zajímavým nápadem již běžící kampaň

Ačkoliv PR strategie je strategií sama o sobě, není možné při její tvorbě zapomenout, že se jedná pouze o součást celkové strategie společnosti. Navíc pokud se neuvede v život a nenajde podporu u vedení firmy i případných expertů, kteří by ji měli reprezentovat, je jen obyčejným cárem papíru. Je tedy nadmíru důležité systematicky odřídit celý proces komunikace s definovanými cílovými skupinami.

Žlebková: Počet volných dnů jsme se rozhodli neomezovat

Komentáře Marcely Žlebkové, ředitelky Péče o tým Direct pojišťovny, pro novinky.cz k neomezenému volnu, které firma spustila 1. září. Testovat ho bude do konce roku, pak se rozhodne, zda ho zařadí do standardních benefitů.

23/09/17 více

Zavadil spojil byznys. Novou zubní pastu nabídne i v obřím hračkářství

Profilový článek o Pavlu Zavadilovi, jež stojí v Česku za značkami Herbadent a Hamleys, nové dětské zubní pastě, kterou plánuje brzy nabídnout v obří prodejně hraček Hamleys na pražských Příkopech.

29/07/17 více