PR strategie

PR strategie je určitým návodem, jak vás představit na trhu a vybudovat pozitivní povědomí o vaší značce v souladu s firemními cíli. Aby to bylo možné, je potřeba se společně shodnout na cílech komunikace - jak chcete být na trhu vnímáni.

Z vlastní zkušenosti vím, že navržená strategie je realizovaná jen tehdy, je-li s ní zákazník opravdu vnitřně ztotožněn. Je to živý dokument, který je možné upravovat v průběhu času dle aktuálních potřeb. Jak vám tedy mohu pomoci? Na základě vašich vstupů:

  • nastavím realistické cíle komunikace
  • nadefinuji vhodné cílové skupiny, včetně všech relevantních médií
  • identifikuji aktuální témata
  • připravím klíčová sdělení
  • navrhnu možné nástroje a kanály komunikace
  • doplním zajímavým nápadem již běžící kampaň

Ačkoliv PR strategie je strategií sama o sobě, není možné při její tvorbě zapomenout, že se jedná pouze o součást celkové strategie společnosti. Navíc pokud se neuvede v život a nenajde podporu u vedení firmy i případných expertů, kteří by ji měli reprezentovat, je jen obyčejným cárem papíru. Je tedy nadmíru důležité systematicky odřídit celý proces komunikace s definovanými cílovými skupinami.

Měl rád lidi a znázorňoval je jako nikdo jiný, Alberto Giacometti

Rozhovor s Julia Bailey, kurátorkou jedinečné pražské výstavy o Albertu Giacomettim která dříve působila v Tate Modern. Národní galerie v ní představuje vzácná díla, která se roky restaurovala, anebo jsou natolik křehká, že raději neopustila Paříž, což je i případ slavného "Kráčejícího muže".

31/10/19 více

Impresionismus? To nejsou jen muži, ale také ženy-malířky

Převyprávěný rozhovor s Veronikou Wolf, ředitelkou vnějších vztahů Národní galerie Praha, o výstavě Francouzský impresionismus, na kterou se podařilo zapůjčit díla z prestižního dánského muzea Ordrupgaard. Mezi nimi také několik děl žen-malířek.

30/09/19 více