Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Kruckeberg: Přijetí GDPR udělalo z EU průkopníka v ochraně dat.

Komentáře Deana Kruckeberga a Kateriny Tsetsura, dvou globálních expertů na digitální soukromí, které poskytli Hospodářským novinám během pražské konference Voices.

31/05/18 více

Polák: Banky by se měly začít intenzivně zajímat o umělou inteligenci

Rozhovor s Petrem Polákem, Softec, pro zpravodajskou televizi TASR (tablet.tv) o tam, jak umělá inteligence již dnes ovlivňuje firmy, kde se nejčastěji používá a jaké trendy můžeme brzy očekávat.

27/04/18 více