Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více

Mobilní platby budou mít problém se u nás prosadit, tvrdí Polák

Komentáře P. Poláka, Softec, pro deník E15 o možných dopadech služby Android Pay na český a slovenský trh, resp. mobilních plateb na platby bezkontaktní.

08/10/17 více