Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

„Otočte pacienta.“ Lékařům a sestrám jdou na pomoc „ajťáci“

Rozhovor s Tomášem Mátlem, zakladatelem Colours of Data, pro SeznamZpravy.cz o datově řízených nemocnicích v Česku (příklad Fakultní nemocnice Bulovka). Díky nim se má zefektivnit provoz a zlepšit poskytovaná péče.

06/02/22 více

Český startup Mongata přichází s online platformou Talk2amy

Profilový článek pro technologický portál czechcrunch.cz s komentáři Martina Rückera, spoluzakladatele platformy Talk2amy, která propojuje AI s psychologií osobnosti a dokáže predikovat emoční reakce, analyzovat týmy.

24/01/22 více