Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Marešová: Vyrábí se v rychlosti, na kvalitní design není čas

Rozhovor s Annou Marešovou pro TASR mj. o kvalitě designu a retro vlně. Ve své tvorbě se inspiruje československým designem 60. let, dlouhodobě obdivuje londýnského designéra Jaspera Morrisona.

21/10/18 více

Contee: Chceme i do dalších českých měst

Exkluzivní rozhovor pro Forbes Česko s Caen Contee, spoluzakladatelem globálního startupu Lime, ani ne dva roky staré společnosti s hodnotou přes jednu miliardu dolarů, který má nyní na starosti její expanzi do Evropy.

26/09/18 více