Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Žlebková: Počet volných dnů jsme se rozhodli neomezovat

Komentáře Marcely Žlebkové, ředitelky Péče o tým Direct pojišťovny, pro novinky.cz k neomezenému volnu, které firma spustila 1. září. Testovat ho bude do konce roku, pak se rozhodne, zda ho zařadí do standardních benefitů.

23/09/17 více

Zavadil spojil byznys. Novou zubní pastu nabídne i v obřím hračkářství

Profilový článek o Pavlu Zavadilovi, jež stojí v Česku za značkami Herbadent a Hamleys, nové dětské zubní pastě, kterou plánuje brzy nabídnout v obří prodejně hraček Hamleys na pražských Příkopech.

29/07/17 více