Krizová komunikace

Typ komunikace, na který většina českých a slovenských firem není připravena. Moje rada zní: pokud jste udělali chybu, přiznejte ji co nejdříve a zajistěte nápravu (za pár dní si na to vzhledem k množství kauz v médiích málokdo vzpomene). Je důležité být obezřetný a v předstihu identifikovat možné problémy, které by mohly propuknout v otevřenou krizi a ohrozit vaši reputaci. Naučím vás, jak postupovat v takové situaci. V případě mediálního útoku vám nabízím:

  • pomoc se sestavením krizového týmu a plánu, který by minimalizoval negativní dopady na vaše podnikání a zákazníky
  • návrh nejvhodnější komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery a novináři
  • formulaci klíčových sdělení a přípravu tiskového prohlášení
  • vypracování krizového manuálu pro budoucí potřeby
  • mediální zastoupení (mluvčí) v případě potřeby
  • 24hodinový servis v prvních dvou dnech

Smart City přinese lepší služby, ale také nové příjmy do městské pokladny

Rozhovor s Jánom Masarykom, Makers, pro jeden z nejnavštěvovanějších webů v Česku - denik.cz - na téma smart cities a nejnovější trendy v této oblasti.

14/02/19 více

Bezkontaktní platby Apple Pay by mohly na Slovensko dorazit už za měsíc

Rozhovor s Petrem Ivankou, Softec, pro slovenskou TASR o možných technologických trendech v bankovnictví - umělá inteligence, digitální onboarding, PSD2, bezkontaktní platby Apple Pay.

14/02/19 více