Interní komunikace

Sdílení informací uvnitř firmy je důležitější, než si myslíme. Když všichni zaměstnanci pochopí, kam firma jde a co se po nich chce, lépe dosáhne vytyčených cílů. Navíc, každý zaměstnanec se ve svém okruhu přátel a známých stává svým způsobem mluvčím firmy, podílí se na tvorbě její reputace. Proto i interní komunikace je silným nástrojem PR, jehož důležitost ještě poroste. V této oblasti nabízím:

  • audit interní komunikace, který odhalí, jak ve firmě „tečou“ informace, ale také kde jsou nedostatky
  • návrh řešení s cílem zvýšit efektivitu dané komunikace (např. formou vzdělávání, tréninků)
  • realizaci konkrétních projektů (oživení intranetu, návrh struktury interního časopisu, newsletteru, apod.)

Měl rád lidi a znázorňoval je jako nikdo jiný, Alberto Giacometti

Rozhovor s Julia Bailey, kurátorkou jedinečné pražské výstavy o Albertu Giacomettim která dříve působila v Tate Modern. Národní galerie v ní představuje vzácná díla, která se roky restaurovala, anebo jsou natolik křehká, že raději neopustila Paříž, což je i případ slavného "Kráčejícího muže".

31/10/19 více

Impresionismus? To nejsou jen muži, ale také ženy-malířky

Převyprávěný rozhovor s Veronikou Wolf, ředitelkou vnějších vztahů Národní galerie Praha, o výstavě Francouzský impresionismus, na kterou se podařilo zapůjčit díla z prestižního dánského muzea Ordrupgaard. Mezi nimi také několik děl žen-malířek.

30/09/19 více