Interní komunikace

Sdílení informací uvnitř firmy je důležitější, než si myslíme. Když všichni zaměstnanci pochopí, kam firma jde a co se po nich chce, lépe dosáhne vytyčených cílů. Navíc, každý zaměstnanec se ve svém okruhu přátel a známých stává svým způsobem mluvčím firmy, podílí se na tvorbě její reputace. Proto i interní komunikace je silným nástrojem PR, jehož důležitost ještě poroste. V této oblasti nabízím:

  • audit interní komunikace, který odhalí, jak ve firmě „tečou“ informace, ale také kde jsou nedostatky
  • návrh řešení s cílem zvýšit efektivitu dané komunikace (např. formou vzdělávání, tréninků)
  • realizaci konkrétních projektů (oživení intranetu, návrh struktury interního časopisu, newsletteru, apod.)

Věřím na sílu tradic, říká šlechtic Děpold Czernin

Rozhovor s Děpoldem Czerninem pro magazín Ego, páteční přílohu Hospodářských novin, o návratu Ježíška do veřejného prostoru, vratnému systému, rodinném podnikání a historii jeho rodu.

14/08/18 více

Lead Ventures: investičně-kapitálová společnost z Maďarska

Dalším novým klientem, který rozšiřuje mé portfolio, je mezinárodní venture kapitálová společnost Lead Ventures, za níž stojí jako jeden z klíčových investorů maďarská strategická firma MOL.

30/07/18 více