Interní komunikace

Sdílení informací uvnitř firmy je důležitější, než si myslíme. Když všichni zaměstnanci pochopí, kam firma jde a co se po nich chce, lépe dosáhne vytyčených cílů. Navíc, každý zaměstnanec se ve svém okruhu přátel a známých stává svým způsobem mluvčím firmy, podílí se na tvorbě její reputace. Proto i interní komunikace je silným nástrojem PR, jehož důležitost ještě poroste. V této oblasti nabízím:

  • audit interní komunikace, který odhalí, jak ve firmě „tečou“ informace, ale také kde jsou nedostatky
  • návrh řešení s cílem zvýšit efektivitu dané komunikace (např. formou vzdělávání, tréninků)
  • realizaci konkrétních projektů (oživení intranetu, návrh struktury interního časopisu, newsletteru, apod.)

Forbes fuck-up: Poučení za 30 milionů korun

Článek Pavla Řeháka, generálního ředitele Direct pojišťovny, o tom, že ani malý kompromis se při výběru manažera nevyplatí. Může totiž stát velké peníze.

24/05/17 více

Tvrdý Brexit by byl pro britské firmy katastrofou, tvrdí Steer, Gleeds

V rozhovoru v rámci multimediálního projektu TASR Osobnosti: tváře, myšlenky to řekl Richard Steer, celosvětový šéf britské stavebně-konzultační společnosti Gleeds.

22/05/17 více