Interní komunikace

Sdílení informací uvnitř firmy je důležitější, než si myslíme. Když všichni zaměstnanci pochopí, kam firma jde a co se po nich chce, lépe dosáhne vytyčených cílů. Navíc, každý zaměstnanec se ve svém okruhu přátel a známých stává svým způsobem mluvčím firmy, podílí se na tvorbě její reputace. Proto i interní komunikace je silným nástrojem PR, jehož důležitost ještě poroste. V této oblasti nabízím:

  • audit interní komunikace, který odhalí, jak ve firmě „tečou“ informace, ale také kde jsou nedostatky
  • návrh řešení s cílem zvýšit efektivitu dané komunikace (např. formou vzdělávání, tréninků)
  • realizaci konkrétních projektů (oživení intranetu, návrh struktury interního časopisu, newsletteru, apod.)

Žlebková: Počet volných dnů jsme se rozhodli neomezovat

Komentáře Marcely Žlebkové, ředitelky Péče o tým Direct pojišťovny, pro novinky.cz k neomezenému volnu, které firma spustila 1. září. Testovat ho bude do konce roku, pak se rozhodne, zda ho zařadí do standardních benefitů.

23/09/17 více

Zavadil spojil byznys. Novou zubní pastu nabídne i v obřím hračkářství

Profilový článek o Pavlu Zavadilovi, jež stojí v Česku za značkami Herbadent a Hamleys, nové dětské zubní pastě, kterou plánuje brzy nabídnout v obří prodejně hraček Hamleys na pražských Příkopech.

29/07/17 více