Interní komunikace

Sdílení informací uvnitř firmy je důležitější, než si myslíme. Když všichni zaměstnanci pochopí, kam firma jde a co se po nich chce, lépe dosáhne vytyčených cílů. Navíc, každý zaměstnanec se ve svém okruhu přátel a známých stává svým způsobem mluvčím firmy, podílí se na tvorbě její reputace. Proto i interní komunikace je silným nástrojem PR, jehož důležitost ještě poroste. V této oblasti nabízím:

  • audit interní komunikace, který odhalí, jak ve firmě „tečou“ informace, ale také kde jsou nedostatky
  • návrh řešení s cílem zvýšit efektivitu dané komunikace (např. formou vzdělávání, tréninků)
  • realizaci konkrétních projektů (oživení intranetu, návrh struktury interního časopisu, newsletteru, apod.)

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více

Mobilní platby budou mít problém se u nás prosadit, tvrdí Polák

Komentáře P. Poláka, Softec, pro deník E15 o možných dopadech služby Android Pay na český a slovenský trh, resp. mobilních plateb na platby bezkontaktní.

08/10/17 více