Společenská odpovědnost

V posledních letech se o ní často mluví, málokdo ji ale skutečně dokáže uvést v život. Osobně s ní mám zkušenost ze svého působení v PwC, resp. jako člen dozorčí rady Neziskovky.cz.

Abyste na trhu uspěli, nestačí jen nabízet kvalitní služby a produkty. Je nutné se také chovat eticky a ohleduplně vůči svému okolí, mít tyto aktivity zakódovány v DNA společnosti. Pokud budou realizovány samozřejmě (bez tlaku), přispějí k ochotě zákazníků nakupovat vaše služby a produkty. Při komunikaci s médii má společenská odpovědnost (CSR) svá specifika, se kterými je třeba počítat. Jak tedy mohu pomoci?

  • Připravím aktuální CSR strategii
  • Identifikuji novináře, kteří se touto specifickou oblastí zabývají
  • Prosadím naše témata do relevantních médií
  • Doporučím vám vhodné neziskové subjekty nebo projekty, ať už v oblasti sponzoringu, charity nebo dárcovství
  • Pomohu s realizací originálních projektů
  • Zvýším povědomí o firemních CSR aktivitách mezi zaměstnanci a tím pomohu zlepšit jejich podporu a/nebo motivaci
  • Naučím vás vykazovat CSR aktivity podle nejnovějších principů GRI (Global Reporting Initiative)

Kruckeberg: Přijetí GDPR udělalo z EU průkopníka v ochraně dat.

Komentáře Deana Kruckeberga a Kateriny Tsetsura, dvou globálních expertů na digitální soukromí, které poskytli Hospodářským novinám během pražské konference Voices.

31/05/18 více

Polák: Banky by se měly začít intenzivně zajímat o umělou inteligenci

Rozhovor s Petrem Polákem, Softec, pro zpravodajskou televizi TASR (tablet.tv) o tam, jak umělá inteligence již dnes ovlivňuje firmy, kde se nejčastěji používá a jaké trendy můžeme brzy očekávat.

27/04/18 více