Společenská odpovědnost

V posledních letech se o ní často mluví, málokdo ji ale skutečně dokáže uvést v život. Osobně s ní mám zkušenost ze svého působení v PwC, resp. jako člen dozorčí rady Neziskovky.cz.

Abyste na trhu uspěli, nestačí jen nabízet kvalitní služby a produkty. Je nutné se také chovat eticky a ohleduplně vůči svému okolí, mít tyto aktivity zakódovány v DNA společnosti. Pokud budou realizovány samozřejmě (bez tlaku), přispějí k ochotě zákazníků nakupovat vaše služby a produkty. Při komunikaci s médii má společenská odpovědnost (CSR) svá specifika, se kterými je třeba počítat. Jak tedy mohu pomoci?

  • Připravím aktuální CSR strategii
  • Identifikuji novináře, kteří se touto specifickou oblastí zabývají
  • Prosadím naše témata do relevantních médií
  • Doporučím vám vhodné neziskové subjekty nebo projekty, ať už v oblasti sponzoringu, charity nebo dárcovství
  • Pomohu s realizací originálních projektů
  • Zvýším povědomí o firemních CSR aktivitách mezi zaměstnanci a tím pomohu zlepšit jejich podporu a/nebo motivaci
  • Naučím vás vykazovat CSR aktivity podle nejnovějších principů GRI (Global Reporting Initiative)

Forbes fuck-up: Poučení za 30 milionů korun

Článek Pavla Řeháka, generálního ředitele Direct pojišťovny, o tom, že ani malý kompromis se při výběru manažera nevyplatí. Může totiž stát velké peníze.

24/05/17 více

Tvrdý Brexit by byl pro britské firmy katastrofou, tvrdí Steer, Gleeds

V rozhovoru v rámci multimediálního projektu TASR Osobnosti: tváře, myšlenky to řekl Richard Steer, celosvětový šéf britské stavebně-konzultační společnosti Gleeds.

22/05/17 více