Společenská odpovědnost

V posledních letech se o ní často mluví, málokdo ji ale skutečně dokáže uvést v život. Osobně s ní mám zkušenost ze svého působení v PwC, resp. jako člen dozorčí rady Neziskovky.cz.

Abyste na trhu uspěli, nestačí jen nabízet kvalitní služby a produkty. Je nutné se také chovat eticky a ohleduplně vůči svému okolí, mít tyto aktivity zakódovány v DNA společnosti. Pokud budou realizovány samozřejmě (bez tlaku), přispějí k ochotě zákazníků nakupovat vaše služby a produkty. Při komunikaci s médii má společenská odpovědnost (CSR) svá specifika, se kterými je třeba počítat. Jak tedy mohu pomoci?

  • Připravím aktuální CSR strategii
  • Identifikuji novináře, kteří se touto specifickou oblastí zabývají
  • Prosadím naše témata do relevantních médií
  • Doporučím vám vhodné neziskové subjekty nebo projekty, ať už v oblasti sponzoringu, charity nebo dárcovství
  • Pomohu s realizací originálních projektů
  • Zvýším povědomí o firemních CSR aktivitách mezi zaměstnanci a tím pomohu zlepšit jejich podporu a/nebo motivaci
  • Naučím vás vykazovat CSR aktivity podle nejnovějších principů GRI (Global Reporting Initiative)

V Googlu ji nenajdete, přitom podobu Ježíška zná třetina světa.

Profilový článek o Děpoldu Czerninovi a jeho aktivitách týkajících se návratu Ježíška do veřejného prostoru pro týdeník Ekonom. Jeho spolek pomáhá vratnými obaly kultivovat prostředí adventních trhů.

16/12/17 více

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více