Rozvoj PR týmu

Málo využívaný manažerský nástroj, přitom velmi důležitý pro efektivní fungování komunikace vaší společnosti. Odhalí potenciál a rizika vašeho PR týmu, kdo z jeho členů je kompetentní svou roli zastávat, jaké mají potřeby rozvoje, co je potřeba změnit, aby dobře fungoval.

Příklad: Občas se dostanete do momentu, kdy cítíte, že váš mladý vysoce výkonný PR manažer disponuje čtyřmi z pěti klíčových kompetencí pro efektní zvládnutí vaší korporátní komunikace, ale chybí mu například větší jistota v tom, aby obstál před televizní kamerou nebo se pro vás stal skutečným partnerem. Dokáži ho posunout tam, kam potřebujete.

Kompetentnost se téměř vždy projeví schopností efektivně komunikovat navenek i dovnitř firmy, prosazovat aktuální témata ve správném čase správným cílovým skupinám. Dalším faktorem může být schopnost sepsat srozumitelné zadání pro agenturu, nastavit výhodné ceny vůči dodavatelům, ale také při práci s rozpočtem oddělení (výkon vs. cena za PR služby). Jak můžu tedy pomoci?

  • formou nezávazných rozhovorů a s využitím veřejných informací zjistím kompetence vašeho PR týmu
  • zmapuji dynamiku vztahů uvnitř týmu a potenciál jeho jednotlivých členů
  • následně je vyhodnotím a doporučím další postup (doplnění vhodného vzdělání, přijetí kvalitnějšího specialisty, apod.)
  • možnost individuálního koučingu

Energetika se bude muset od základů změnit, tvrdí Williams, Faraday Grid

První rozhovor s Matthew Williamsem, jedním ze zakladatelů společnosti The Faraday Grid, pro CZ médium o budoucnosti energetiky. Firma se brzy chystá nabídnout trhům technologii, která učiní zásobování elektřinou levnější a dostupnější. Letos na jaře založila v Česku inovační centrum.

09/06/19 více

Smart City přinese lepší služby, ale také nové příjmy do městské pokladny

Rozhovor s Jánom Masarykom, Makers, pro jeden z nejnavštěvovanějších webů v Česku - denik.cz - na téma smart cities a nejnovější trendy v této oblasti.

14/02/19 více