Rozvoj PR týmu

Málo využívaný manažerský nástroj, přitom velmi důležitý pro efektivní fungování komunikace vaší společnosti. Odhalí potenciál a rizika vašeho PR týmu, kdo z jeho členů je kompetentní svou roli zastávat, jaké mají potřeby rozvoje, co je potřeba změnit, aby dobře fungoval.

Příklad: Občas se dostanete do momentu, kdy cítíte, že váš mladý vysoce výkonný PR manažer disponuje čtyřmi z pěti klíčových kompetencí pro efektní zvládnutí vaší korporátní komunikace, ale chybí mu například větší jistota v tom, aby obstál před televizní kamerou nebo se pro vás stal skutečným partnerem. Dokáži ho posunout tam, kam potřebujete.

Kompetentnost se téměř vždy projeví schopností efektivně komunikovat navenek i dovnitř firmy, prosazovat aktuální témata ve správném čase správným cílovým skupinám. Dalším faktorem může být schopnost sepsat srozumitelné zadání pro agenturu, nastavit výhodné ceny vůči dodavatelům, ale také při práci s rozpočtem oddělení (výkon vs. cena za PR služby). Jak můžu tedy pomoci?

  • formou nezávazných rozhovorů a s využitím veřejných informací zjistím kompetence vašeho PR týmu
  • zmapuji dynamiku vztahů uvnitř týmu a potenciál jeho jednotlivých členů
  • následně je vyhodnotím a doporučím další postup (doplnění vhodného vzdělání, přijetí kvalitnějšího specialisty, apod.)
  • možnost individuálního koučingu

Věřím na sílu tradic, říká šlechtic Děpold Czernin

Rozhovor s Děpoldem Czerninem pro magazín Ego, páteční přílohu Hospodářských novin, o návratu Ježíška do veřejného prostoru, vratnému systému, rodinném podnikání a historii jeho rodu.

14/08/18 více

Lead Ventures: investičně-kapitálová společnost z Maďarska

Dalším novým klientem, který rozšiřuje mé portfolio, je mezinárodní venture kapitálová společnost Lead Ventures, za níž stojí jako jeden z klíčových investorů maďarská strategická firma MOL.

30/07/18 více