Rozvoj PR týmu

Málo využívaný manažerský nástroj, přitom velmi důležitý pro efektivní fungování komunikace vaší společnosti. Odhalí potenciál a rizika vašeho PR týmu, kdo z jeho členů je kompetentní svou roli zastávat, jaké mají potřeby rozvoje, co je potřeba změnit, aby dobře fungoval.

Příklad: Občas se dostanete do momentu, kdy cítíte, že váš mladý vysoce výkonný PR manažer disponuje čtyřmi z pěti klíčových kompetencí pro efektní zvládnutí vaší korporátní komunikace, ale chybí mu například větší jistota v tom, aby obstál před televizní kamerou nebo se pro vás stal skutečným partnerem. Dokáži ho posunout tam, kam potřebujete.

Kompetentnost se téměř vždy projeví schopností efektivně komunikovat navenek i dovnitř firmy, prosazovat aktuální témata ve správném čase správným cílovým skupinám. Dalším faktorem může být schopnost sepsat srozumitelné zadání pro agenturu, nastavit výhodné ceny vůči dodavatelům, ale také při práci s rozpočtem oddělení (výkon vs. cena za PR služby). Jak můžu tedy pomoci?

  • formou nezávazných rozhovorů a s využitím veřejných informací zjistím kompetence vašeho PR týmu
  • zmapuji dynamiku vztahů uvnitř týmu a potenciál jeho jednotlivých členů
  • následně je vyhodnotím a doporučím další postup (doplnění vhodného vzdělání, přijetí kvalitnějšího specialisty, apod.)
  • možnost individuálního koučingu

Kruckeberg: Přijetí GDPR udělalo z EU průkopníka v ochraně dat.

Komentáře Deana Kruckeberga a Kateriny Tsetsura, dvou globálních expertů na digitální soukromí, které poskytli Hospodářským novinám během pražské konference Voices.

31/05/18 více

Polák: Banky by se měly začít intenzivně zajímat o umělou inteligenci

Rozhovor s Petrem Polákem, Softec, pro zpravodajskou televizi TASR (tablet.tv) o tam, jak umělá inteligence již dnes ovlivňuje firmy, kde se nejčastěji používá a jaké trendy můžeme brzy očekávat.

27/04/18 více