Rozvoj PR týmu

Málo využívaný manažerský nástroj, přitom velmi důležitý pro efektivní fungování komunikace vaší společnosti. Odhalí potenciál a rizika vašeho PR týmu, kdo z jeho členů je kompetentní svou roli zastávat, jaké mají potřeby rozvoje, co je potřeba změnit, aby dobře fungoval.

Příklad: Občas se dostanete do momentu, kdy cítíte, že váš mladý vysoce výkonný PR manažer disponuje čtyřmi z pěti klíčových kompetencí pro efektní zvládnutí vaší korporátní komunikace, ale chybí mu například větší jistota v tom, aby obstál před televizní kamerou nebo se pro vás stal skutečným partnerem. Dokáži ho posunout tam, kam potřebujete.

Kompetentnost se téměř vždy projeví schopností efektivně komunikovat navenek i dovnitř firmy, prosazovat aktuální témata ve správném čase správným cílovým skupinám. Dalším faktorem může být schopnost sepsat srozumitelné zadání pro agenturu, nastavit výhodné ceny vůči dodavatelům, ale také při práci s rozpočtem oddělení (výkon vs. cena za PR služby). Jak můžu tedy pomoci?

  • formou nezávazných rozhovorů a s využitím veřejných informací zjistím kompetence vašeho PR týmu
  • zmapuji dynamiku vztahů uvnitř týmu a potenciál jeho jednotlivých členů
  • následně je vyhodnotím a doporučím další postup (doplnění vhodného vzdělání, přijetí kvalitnějšího specialisty, apod.)
  • možnost individuálního koučingu

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více

Mobilní platby budou mít problém se u nás prosadit, tvrdí Polák

Komentáře P. Poláka, Softec, pro deník E15 o možných dopadech služby Android Pay na český a slovenský trh, resp. mobilních plateb na platby bezkontaktní.

08/10/17 více