Mediální analýza

Jejím smyslem není jen zmapovat mediální obraz vaší společnosti, osobnosti nebo tématu na základě všech výstupů za dané období (kde a jak se o vás píše), ale také navrhnout, jak jej z dlouhodobého hlediska vylepšit.

Podrobná analýza dokáže odhalit souvislosti, které v každodenním pracovním shonu nevidíme (např. tematické zaměření výstupů, jejich hodnotové vyznění, apod.). Výsledný dokument představuje dobrý základ pro nastavení nové PR strategie. Co vám tedy v této oblasti mohu konkrétně nabídnout?

  • podrobnou analýzu všech vašich výstupů za zvolené období
  • přehled novinářů, kteří o vás nejčastěji píší
  • zjistím postavení vaší společnosti nebo osoby na mediálním trhu v porovnání s konkurencí
  • odpovím na otázky, jakou reputaci máte v médiích, zda komunikujete s těmi správnými cílovými skupinami, jestli máte dobře nastavenou PR strategii
  • podobně lze připravit také mediální analýzu konkurence
    1. získáte přehled o tom, co a kde konkurence komunikuje
    2. jací novináři o ní nejčastěji píšou
    3. kdo se v médiích nejčastěji vyskytuje

Smart City přinese lepší služby, ale také nové příjmy do městské pokladny

Rozhovor s Jánom Masarykom, Makers, pro jeden z nejnavštěvovanějších webů v Česku - denik.cz - na téma smart cities a nejnovější trendy v této oblasti.

14/02/19 více

Bezkontaktní platby Apple Pay by mohly na Slovensko dorazit už za měsíc

Rozhovor s Petrem Ivankou, Softec, pro slovenskou TASR o možných technologických trendech v bankovnictví - umělá inteligence, digitální onboarding, PSD2, bezkontaktní platby Apple Pay.

14/02/19 více