Mediální analýza

Jejím smyslem není jen zmapovat mediální obraz vaší společnosti, osobnosti nebo tématu na základě všech výstupů za dané období (kde a jak se o vás píše), ale také navrhnout, jak jej z dlouhodobého hlediska vylepšit.

Podrobná analýza dokáže odhalit souvislosti, které v každodenním pracovním shonu nevidíme (např. tematické zaměření výstupů, jejich hodnotové vyznění, apod.). Výsledný dokument představuje dobrý základ pro nastavení nové PR strategie. Co vám tedy v této oblasti mohu konkrétně nabídnout?

  • podrobnou analýzu všech vašich výstupů za zvolené období
  • přehled novinářů, kteří o vás nejčastěji píší
  • zjistím postavení vaší společnosti nebo osoby na mediálním trhu v porovnání s konkurencí
  • odpovím na otázky, jakou reputaci máte v médiích, zda komunikujete s těmi správnými cílovými skupinami, jestli máte dobře nastavenou PR strategii
  • podobně lze připravit také mediální analýzu konkurence
    1. získáte přehled o tom, co a kde konkurence komunikuje
    2. jací novináři o ní nejčastěji píšou
    3. kdo se v médiích nejčastěji vyskytuje

Forbes fuck-up: Poučení za 30 milionů korun

Článek Pavla Řeháka, generálního ředitele Direct pojišťovny, o tom, že ani malý kompromis se při výběru manažera nevyplatí. Může totiž stát velké peníze.

24/05/17 více

Tvrdý Brexit by byl pro britské firmy katastrofou, tvrdí Steer, Gleeds

V rozhovoru v rámci multimediálního projektu TASR Osobnosti: tváře, myšlenky to řekl Richard Steer, celosvětový šéf britské stavebně-konzultační společnosti Gleeds.

22/05/17 více