Mediální analýza

Jejím smyslem není jen zmapovat mediální obraz vaší společnosti, osobnosti nebo tématu na základě všech výstupů za dané období (kde a jak se o vás píše), ale také navrhnout, jak jej z dlouhodobého hlediska vylepšit.

Podrobná analýza dokáže odhalit souvislosti, které v každodenním pracovním shonu nevidíme (např. tematické zaměření výstupů, jejich hodnotové vyznění, apod.). Výsledný dokument představuje dobrý základ pro nastavení nové PR strategie. Co vám tedy v této oblasti mohu konkrétně nabídnout?

  • podrobnou analýzu všech vašich výstupů za zvolené období
  • přehled novinářů, kteří o vás nejčastěji píší
  • zjistím postavení vaší společnosti nebo osoby na mediálním trhu v porovnání s konkurencí
  • odpovím na otázky, jakou reputaci máte v médiích, zda komunikujete s těmi správnými cílovými skupinami, jestli máte dobře nastavenou PR strategii
  • podobně lze připravit také mediální analýzu konkurence
    1. získáte přehled o tom, co a kde konkurence komunikuje
    2. jací novináři o ní nejčastěji píšou
    3. kdo se v médiích nejčastěji vyskytuje

V Googlu ji nenajdete, přitom podobu Ježíška zná třetina světa.

Profilový článek o Děpoldu Czerninovi a jeho aktivitách týkajících se návratu Ježíška do veřejného prostoru pro týdeník Ekonom. Jeho spolek pomáhá vratnými obaly kultivovat prostředí adventních trhů.

16/12/17 více

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více