Mediální analýza

Jejím smyslem není jen zmapovat mediální obraz vaší společnosti, osobnosti nebo tématu na základě všech výstupů za dané období (kde a jak se o vás píše), ale také navrhnout, jak jej z dlouhodobého hlediska vylepšit.

Podrobná analýza dokáže odhalit souvislosti, které v každodenním pracovním shonu nevidíme (např. tematické zaměření výstupů, jejich hodnotové vyznění, apod.). Výsledný dokument představuje dobrý základ pro nastavení nové PR strategie. Co vám tedy v této oblasti mohu konkrétně nabídnout?

  • podrobnou analýzu všech vašich výstupů za zvolené období
  • přehled novinářů, kteří o vás nejčastěji píší
  • zjistím postavení vaší společnosti nebo osoby na mediálním trhu v porovnání s konkurencí
  • odpovím na otázky, jakou reputaci máte v médiích, zda komunikujete s těmi správnými cílovými skupinami, jestli máte dobře nastavenou PR strategii
  • podobně lze připravit také mediální analýzu konkurence
    1. získáte přehled o tom, co a kde konkurence komunikuje
    2. jací novináři o ní nejčastěji píšou
    3. kdo se v médiích nejčastěji vyskytuje

Marešová: Vyrábí se v rychlosti, na kvalitní design není čas

Rozhovor s Annou Marešovou pro TASR mj. o kvalitě designu a retro vlně. Ve své tvorbě se inspiruje československým designem 60. let, dlouhodobě obdivuje londýnského designéra Jaspera Morrisona.

21/10/18 více

Contee: Chceme i do dalších českých měst

Exkluzivní rozhovor pro Forbes Česko s Caen Contee, spoluzakladatelem globálního startupu Lime, ani ne dva roky staré společnosti s hodnotou přes jednu miliardu dolarů, který má nyní na starosti její expanzi do Evropy.

26/09/18 více