Mediální analýza

Jejím smyslem není jen zmapovat mediální obraz vaší společnosti, osobnosti nebo tématu na základě všech výstupů za dané období (kde a jak se o vás píše), ale také navrhnout, jak jej z dlouhodobého hlediska vylepšit.

Podrobná analýza dokáže odhalit souvislosti, které v každodenním pracovním shonu nevidíme (např. tematické zaměření výstupů, jejich hodnotové vyznění, apod.). Výsledný dokument představuje dobrý základ pro nastavení nové PR strategie. Co vám tedy v této oblasti mohu konkrétně nabídnout?

  • podrobnou analýzu všech vašich výstupů za zvolené období
  • přehled novinářů, kteří o vás nejčastěji píší
  • zjistím postavení vaší společnosti nebo osoby na mediálním trhu v porovnání s konkurencí
  • odpovím na otázky, jakou reputaci máte v médiích, zda komunikujete s těmi správnými cílovými skupinami, jestli máte dobře nastavenou PR strategii
  • podobně lze připravit také mediální analýzu konkurence
    1. získáte přehled o tom, co a kde konkurence komunikuje
    2. jací novináři o ní nejčastěji píšou
    3. kdo se v médiích nejčastěji vyskytuje

Žlebková: Počet volných dnů jsme se rozhodli neomezovat

Komentáře Marcely Žlebkové, ředitelky Péče o tým Direct pojišťovny, pro novinky.cz k neomezenému volnu, které firma spustila 1. září. Testovat ho bude do konce roku, pak se rozhodne, zda ho zařadí do standardních benefitů.

23/09/17 více

Zavadil spojil byznys. Novou zubní pastu nabídne i v obřím hračkářství

Profilový článek o Pavlu Zavadilovi, jež stojí v Česku za značkami Herbadent a Hamleys, nové dětské zubní pastě, kterou plánuje brzy nabídnout v obří prodejně hraček Hamleys na pražských Příkopech.

29/07/17 více