Komunikační audit

Aktivita, u které je potřeba vždy začít, máte-li v úmyslu systematicky pracovat s veřejností. Pomůže vám jasně určit, ve kterých oblastech externí a interní komunikace máte rezervy. Zpracování komplexního auditu vám poskytne hodnověrná data o efektivitě vaší komunikace s klíčovými cílovými skupinami. Doporučuji ho provést jak na začátku naší spolupráce, tak i po určitém období (ideálně roce), aby bylo možné vyhodnotit správnost zvolených nástrojů a plnění cílů. Jak mohu pomoci?

  • krok za krokem projdu s kompetentními osobami všechny typy komunikací, které Vaše společnost využívá (PR strategie, vztahy s médii, prezentační materiály, webová stránka, intranet, interní časopisy, konference, akce pro klienty, krizové situace, apod.)
  • zjistím, které části fungují, jak často se používají, kdo komu co reportuje, nastavení procesů, apod.
  • získám tak přehled o toku informací ve vaší společnosti a účinnosti používaných komunikačních nástrojů a kanálů
  • navrhnu taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace (např. systém monitorování, reportingu, vzdělávání a tréninku v oblasti komunikace)

Energetika se bude muset od základů změnit, tvrdí Williams, Faraday Grid

První rozhovor s Matthew Williamsem, jedním ze zakladatelů společnosti The Faraday Grid, pro CZ médium o budoucnosti energetiky. Firma se brzy chystá nabídnout trhům technologii, která učiní zásobování elektřinou levnější a dostupnější. Letos na jaře založila v Česku inovační centrum.

09/06/19 více

Smart City přinese lepší služby, ale také nové příjmy do městské pokladny

Rozhovor s Jánom Masarykom, Makers, pro jeden z nejnavštěvovanějších webů v Česku - denik.cz - na téma smart cities a nejnovější trendy v této oblasti.

14/02/19 více