Komunikační audit

Aktivita, u které je potřeba vždy začít, máte-li v úmyslu systematicky pracovat s veřejností. Pomůže vám jasně určit, ve kterých oblastech externí a interní komunikace máte rezervy. Zpracování komplexního auditu vám poskytne hodnověrná data o efektivitě vaší komunikace s klíčovými cílovými skupinami. Doporučuji ho provést jak na začátku naší spolupráce, tak i po určitém období (ideálně roce), aby bylo možné vyhodnotit správnost zvolených nástrojů a plnění cílů. Jak mohu pomoci?

  • krok za krokem projdu s kompetentními osobami všechny typy komunikací, které Vaše společnost využívá (PR strategie, vztahy s médii, prezentační materiály, webová stránka, intranet, interní časopisy, konference, akce pro klienty, krizové situace, apod.)
  • zjistím, které části fungují, jak často se používají, kdo komu co reportuje, nastavení procesů, apod.
  • získám tak přehled o toku informací ve vaší společnosti a účinnosti používaných komunikačních nástrojů a kanálů
  • navrhnu taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace (např. systém monitorování, reportingu, vzdělávání a tréninku v oblasti komunikace)

Marešová: Vyrábí se v rychlosti, na kvalitní design není čas

Rozhovor s Annou Marešovou pro TASR mj. o kvalitě designu a retro vlně. Ve své tvorbě se inspiruje československým designem 60. let, dlouhodobě obdivuje londýnského designéra Jaspera Morrisona.

21/10/18 více

Contee: Chceme i do dalších českých měst

Exkluzivní rozhovor pro Forbes Česko s Caen Contee, spoluzakladatelem globálního startupu Lime, ani ne dva roky staré společnosti s hodnotou přes jednu miliardu dolarů, který má nyní na starosti její expanzi do Evropy.

26/09/18 více