Komunikační audit

Aktivita, u které je potřeba vždy začít, máte-li v úmyslu systematicky pracovat s veřejností. Pomůže vám jasně určit, ve kterých oblastech externí a interní komunikace máte rezervy. Zpracování komplexního auditu vám poskytne hodnověrná data o efektivitě vaší komunikace s klíčovými cílovými skupinami. Doporučuji ho provést jak na začátku naší spolupráce, tak i po určitém období (ideálně roce), aby bylo možné vyhodnotit správnost zvolených nástrojů a plnění cílů. Jak mohu pomoci?

  • krok za krokem projdu s kompetentními osobami všechny typy komunikací, které Vaše společnost využívá (PR strategie, vztahy s médii, prezentační materiály, webová stránka, intranet, interní časopisy, konference, akce pro klienty, krizové situace, apod.)
  • zjistím, které části fungují, jak často se používají, kdo komu co reportuje, nastavení procesů, apod.
  • získám tak přehled o toku informací ve vaší společnosti a účinnosti používaných komunikačních nástrojů a kanálů
  • navrhnu taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace (např. systém monitorování, reportingu, vzdělávání a tréninku v oblasti komunikace)

Věřím na sílu tradic, říká šlechtic Děpold Czernin

Rozhovor s Děpoldem Czerninem pro magazín Ego, páteční přílohu Hospodářských novin, o návratu Ježíška do veřejného prostoru, vratnému systému, rodinném podnikání a historii jeho rodu.

14/08/18 více

Lead Ventures: investičně-kapitálová společnost z Maďarska

Dalším novým klientem, který rozšiřuje mé portfolio, je mezinárodní venture kapitálová společnost Lead Ventures, za níž stojí jako jeden z klíčových investorů maďarská strategická firma MOL.

30/07/18 více