Komunikační audit

Aktivita, u které je potřeba vždy začít, máte-li v úmyslu systematicky pracovat s veřejností. Pomůže vám jasně určit, ve kterých oblastech externí a interní komunikace máte rezervy. Zpracování komplexního auditu vám poskytne hodnověrná data o efektivitě vaší komunikace s klíčovými cílovými skupinami. Doporučuji ho provést jak na začátku naší spolupráce, tak i po určitém období (ideálně roce), aby bylo možné vyhodnotit správnost zvolených nástrojů a plnění cílů. Jak mohu pomoci?

  • krok za krokem projdu s kompetentními osobami všechny typy komunikací, které Vaše společnost využívá (PR strategie, vztahy s médii, prezentační materiály, webová stránka, intranet, interní časopisy, konference, akce pro klienty, krizové situace, apod.)
  • zjistím, které části fungují, jak často se používají, kdo komu co reportuje, nastavení procesů, apod.
  • získám tak přehled o toku informací ve vaší společnosti a účinnosti používaných komunikačních nástrojů a kanálů
  • navrhnu taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace (např. systém monitorování, reportingu, vzdělávání a tréninku v oblasti komunikace)

Měl rád lidi a znázorňoval je jako nikdo jiný, Alberto Giacometti

Rozhovor s Julia Bailey, kurátorkou jedinečné pražské výstavy o Albertu Giacomettim která dříve působila v Tate Modern. Národní galerie v ní představuje vzácná díla, která se roky restaurovala, anebo jsou natolik křehká, že raději neopustila Paříž, což je i případ slavného "Kráčejícího muže".

31/10/19 více

Impresionismus? To nejsou jen muži, ale také ženy-malířky

Převyprávěný rozhovor s Veronikou Wolf, ředitelkou vnějších vztahů Národní galerie Praha, o výstavě Francouzský impresionismus, na kterou se podařilo zapůjčit díla z prestižního dánského muzea Ordrupgaard. Mezi nimi také několik děl žen-malířek.

30/09/19 více