Služby

Analýza

Víte, jakou reputaci máte v médiích? Komunikujete efektivně se svými cílovými skupinami? Nastavili jste správně PR strategii? Díky komunikačnímu auditu a mediální analýze zjistíte, jaké jsou vaše silné/slabé stránky a možné příležitosti.

Strategie

Reagujete ad hoc na novinářské dotazy? Nevíte, kdy a jak oslovit své cílové skupiny? Pak vám zřejmě chybí PR koncepce, jejíž realizace vám pomůže zlepšit vaší reputaci v externí a interní komunikaci.

Management

Vypadl vám šéf komunikace? Potřebujete poradit, jak si udržet dobrou reputaci na trhu nebo jak komunikovat svoje CSR aktivity? Objednejte si jednu z manažerských služeb.

Trénink

Chcete, aby vaše vystoupení v televizi nebo rádiu zaujalo? Chcete být pro média atraktivním zdrojem? A jak se nejlépe zviditelnit na trhu?

Případová studie

Mazars Česká republika

Výchozí situace: Koncem roku 2010 se objevovaly v médiích jen sporadické zmínky o společnosti Mazars. Firma se věnovala spíše marketingovým než PR aktivitám, přitom měla řadu expertů a aktuálních témat. Veřejnost nevěděla, že je sedmou největší auditorskou firmou v zemi. Proto se rozhodla oslovit externího PR experta, aby jí pomohl zviditelnit především v ekonomických médiích.

Forbes fuck-up: Poučení za 30 milionů korun

Článek Pavla Řeháka, generálního ředitele Direct pojišťovny, o tom, že ani malý kompromis se při výběru manažera nevyplatí. Může totiž stát velké peníze.

24/05/17 více

Tvrdý Brexit by byl pro britské firmy katastrofou, tvrdí Steer, Gleeds

V rozhovoru v rámci multimediálního projektu TASR Osobnosti: tváře, myšlenky to řekl Richard Steer, celosvětový šéf britské stavebně-konzultační společnosti Gleeds.

22/05/17 více