Služby

Analýza

Víte, jakou reputaci máte v médiích? Komunikujete efektivně se svými cílovými skupinami? Nastavili jste správně PR strategii? Díky komunikačnímu auditu a mediální analýze zjistíte, jaké jsou vaše silné/slabé stránky a možné příležitosti.

Strategie

Reagujete ad hoc na novinářské dotazy? Nevíte, kdy a jak oslovit své cílové skupiny? Pak vám zřejmě chybí PR koncepce, jejíž realizace vám pomůže zlepšit vaší reputaci v externí a interní komunikaci.

Management

Vypadl vám šéf komunikace? Potřebujete poradit, jak si udržet dobrou reputaci na trhu nebo jak komunikovat svoje CSR aktivity? Objednejte si jednu z manažerských služeb.

Trénink

Chcete, aby vaše vystoupení v televizi nebo rádiu zaujalo? Chcete být pro média atraktivním zdrojem? A jak se nejlépe zviditelnit na trhu?

Případová studie

Mazars Česká republika

Výchozí situace: Koncem roku 2010 se objevovaly v médiích jen sporadické zmínky o společnosti Mazars. Firma se věnovala spíše marketingovým než PR aktivitám, přitom měla řadu expertů a aktuálních témat. Veřejnost nevěděla, že je sedmou největší auditorskou firmou v zemi. Proto se rozhodla oslovit externího PR experta, aby jí pomohl zviditelnit především v ekonomických médiích.

Polák: Banky by se měly začít intenzivně zajímat o umělou inteligenci

Rozhovor s Petrem Polákem, Softec, pro zpravodajskou televizi TASR (tablet.tv) o tam, jak umělá inteligence již dnes ovlivňuje firmy, kde se nejčastěji používá a jaké trendy můžeme brzy očekávat.

27/04/18 více

Frankfurt 2018: Z výrobců osvětlení se stávají dodavatelé chytrých systémů

Exkluzivní komentáře Jána Masaryka, Makers, k novinkám, trendům a zajímavým realizacím, které se představily na letošním veletrhu Light + Building v německém Frankfurtu.

07/04/18 více