Služby

Analýza

Víte, jakou reputaci máte v médiích? Komunikujete efektivně se svými cílovými skupinami? Nastavili jste správně PR strategii? Díky komunikačnímu auditu a mediální analýze zjistíte, jaké jsou vaše silné/slabé stránky a možné příležitosti.

Strategie

Reagujete ad hoc na novinářské dotazy? Nevíte, kdy a jak oslovit své cílové skupiny? Pak vám zřejmě chybí PR koncepce, jejíž realizace vám pomůže zlepšit vaší reputaci v externí a interní komunikaci.

Management

Vypadl vám šéf komunikace? Potřebujete poradit, jak si udržet dobrou reputaci na trhu nebo jak komunikovat svoje CSR aktivity? Objednejte si jednu z manažerských služeb.

Trénink

Chcete, aby vaše vystoupení v televizi nebo rádiu zaujalo? Chcete být pro média atraktivním zdrojem? A jak se nejlépe zviditelnit na trhu?

Případová studie

Mazars Česká republika

Výchozí situace: Koncem roku 2010 se objevovaly v médiích jen sporadické zmínky o společnosti Mazars. Firma se věnovala spíše marketingovým než PR aktivitám, přitom měla řadu expertů a aktuálních témat. Veřejnost nevěděla, že je sedmou největší auditorskou firmou v zemi. Proto se rozhodla oslovit externího PR experta, aby jí pomohl zviditelnit především v ekonomických médiích.

Když se okamžité platby prosadí, bude méně hotovosti v oběhu

Exkluzivní komentáře Petra Poláka, ředitele pro bankovní sektor firmy Softec, o zavádění plateb v reálném čase pro online verzi ekonomického týdeníku Trend. Některé evropské banky je odstartují již 21. listopadu.

16/11/17 více

Mobilní platby budou mít problém se u nás prosadit, tvrdí Polák

Komentáře P. Poláka, Softec, pro deník E15 o možných dopadech služby Android Pay na český a slovenský trh, resp. mobilních plateb na platby bezkontaktní.

08/10/17 více